2015(e)ko abenduaren 24(a), osteguna

AZKEN ASTEA

Azken bi egunetan gauza bera egin dugunez, dena batera sarrera batean jartzea erabaki dut. 

Lanaren azken partea bideoa montatu eta horren aurkezpena egitea zenez, bideoen aurkezpenekin hasi ginen ostegunean. Horretaz gain, ostiralean, falta ziren aurkezpenak egin baino lehen Blogen eta irakaslearen ebaluazioak egin ditugu. 

Irakasgaiari dagokionez, esan dezaket asko ikasi dudala, bai bideo edizioari, bai sare sozialen arriskuei dagokienez. Bestetik, Blogen ebaluazioari dagokionez, uste dut nahiko ondo egon direla, hala ere, uste dut hasiera batean ez zirela zehaztu zer zen Blogean ebaluatuko zena, hori dela eta, galderak, nire Bloga eta besteen Blogak ikusterakoan falta ziren zenbait gauza nabari izan ditut. Gehienbat galderak itxuraren aldekoak zirenez, ebaluazioa nahiko subjetiboa izan dela uste dut, eta hortaz, baliteke guztiz zuzena ez izatea. 

Laburbilduz, lau hilabete honetan gehien ikasi dudan irakasgaia dela esan dezaket, baita motibagarriena ere. Eta etorkizunari begira erabilgarriak izango diren zenbait gauza ikusi ditudan ustean nago. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina