2015(e)ko abenduaren 4(a), ostirala

2015eko azaroaren 27a, barikua

     Gaurko egunean, Jokin Lacalleren bisita izan dugu klasean. Hasieran, robotikaren inguruko aurkezpen bat egin digu, eta gero praktika bat egin dugu binaka. Praktika hori egirteko ordenagailua beharrezkoa zen, baita berak utzitako "kit" bat ere. Helburua honako hau zen: ordenagailuari USB baten bidez plaka konektatzea, eta plaka horri "kit"-aren barruan zegoen LED-a konektatzea, ondoren, webgune baten bitartez LED hori programatu behar zen bera bakarrik piztu eta amatatzeko. Zoritxarrez, nire ordenagailuak ez zuen plaka antzematen ezta Jokinen laguntzarekin, beraz, ezin izan dut praktika ondo egin, nahiz eta programazioa ondo eginda egon. 

      Uste dut oso garrantzitsua dela horrelako gaiak unibertsitatean lantzea, zenbait eskoletan irakasgai bat delako, eta uste dudalako etorkizunean gero eta eskola gehiago izango direla horrelakoak lantzen arituko direnak. Nik praktikak egin nituen ikastolan, esaterako, irakasgai hori ematen zen ingelesez, baina, kurtsoaren azken hilabeteetan ematen zenez ez dut aukerarik nola lantzen den ikusteko.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina