2015(e)ko azaroaren 26(a), osteguna

2015eko azaroaren 20a, barikua

Gaurko egunean pasadan eguneko taldeetan jarri gara lanarekin jarraitzeko. Denbora izan dugu pentsatzeko nola garatuko dugun gure proiektua. Zailena, curriculum-ak zehaztutako eduki multzoak kontuan hartzea denez, bi taldek beren proiektua aurkeztu die klaseari, guztion artean zehaztu ahal izateko nola jorra ditzaketen zenbait eduki aukeratutako gaiarekin lotuta.

Horren ostean, gure taldeak lanarekin jarraitu du, eta apalategi bat egitea erabaki dugu. Apalategia egiten duten bitartean, prozesua grabatu egingo dute eta amaieran grabatutako prozesu osoa bideo batean batuko dute, gero beste ikasleei eta gurasoei aurkezteko.

Azkenean, komiki moduan, bideoan zer agertuko litzatekeen adierazteko esan digu irakasleak. Ez dugunez denbora nahikorik izan, hurrengo egunerako bukatuta izatea eskatu digu.


Uste dut hariketa hau oso baliagarria izan dela metodologiaren praktikotasuna bilatzeko, baita nola erabiltzen den jakiteko. Uste genuen oso zaila izango zela curriculumak zehazten dituen edukiak gai batean sartzea, baina, konturatu naiz edozein edukitik zeozer atera daitekeela eta PBL batean modu praktiko batean lantzea.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina